Illiteracy will prevail

en tjugonånting kille som fejkar sin väg genom bokbranschen. jobbar för närvarande som bokbhandelsbiträde i en större svensk stad.

måndag, oktober 31, 2005

händer inget särskilt idag.
hade sett fram emot min lediga dag på torsdag,
men tji fick jag. veckan är spärrad & vi har stängt på lördag.

står i kassan igen, det är lite folk i butiken.
(naturligtvis blev det en anstormning strax efter att
jag skrev det där). anyway. det ger mig lite tid att
skriva i bloggen, syftet med hela den här grejen är ändå
att skriva under arbetstid.

läste ut "konsten att förlora" (mats hård) i går.
helt ok, köpte ett fotbollsspel av bara farten.
fast jag vet inte, det där med bloggromaner står mig upp i halsen.

olle svalander ser förresten ut som gunde svans oäkta bror.
(det är förövrigt inte synd om per elofsson.
det är synd om lasse anrell).

det här är inte litteratur.
det är en blogg.

1 Comments:

  • At 3:22 em, Anonymous klas said…

    Det var en rolig blogg.

     

Skicka en kommentar

<< Home