Illiteracy will prevail

en tjugonånting kille som fejkar sin väg genom bokbranschen. jobbar för närvarande som bokbhandelsbiträde i en större svensk stad.

tisdag, november 15, 2005

jag mår illa av min medicin.
fast jag har fortfarande hälsenorna i behåll.
det var annars (ännu) en biverkning man kunde få.
alltså att hälsenorna gick av. haha, det är ju helt rubbat.

julkatalogen kom idag, den är lika ful som vanligt.
det finns en helsida med sudokuspel i den.
alla är definitivt slut hos leverantören.
flera av dom annonserade böckerna är framflyttade
och släpps inte förrän efter jul.
förstår ni hur mkt skit jag kommer att få ta?

vad fan är grejen med sudoku egentligen?
läs en bok istället!


4 Comments:

  • At 12:46 em, Anonymous Anonym said…

    Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

     
  • At 8:28 em, Anonymous Anonym said…

    Hørt, hørt! Først sudoku og nu ipod med 150 timers video; hvad skal der blive af bøgerne!
    Supercool blog. Gid en dansk boghandler ville lave sådan en.

     
  • At 10:06 em, Blogger eyvind dyer said…

    haha! :)

     
  • At 3:59 em, Anonymous Anonym said…

    Kunder är nödvändigt ont, det är vad jag alltid har sagt! (fast inte när chefen hör...) Och sudoku - seriöst - köp en bra bok istället!

     

Skicka en kommentar

<< Home