Illiteracy will prevail

en tjugonånting kille som fejkar sin väg genom bokbranschen. jobbar för närvarande som bokbhandelsbiträde i en större svensk stad.

söndag, december 18, 2005

svensk bokhandel har skrivit om min blogg,
jag är avslöjad.

nu vet mina kollegor om att det är jag som
ligger bakom den. det var tydligen den där
svarta mjölken som dom tog det på.

det känns lite jobbigt.

men å andra sidan spelar det ingen större roll,
så länge inte fler får reda på det.

då får jag kanske lägga ner allting,
eller starta om på nytt.
vi får se.

5 Comments:

  • At 11:31 fm, Blogger johan said…

    Du avslöjade dig ju också när du började länka till ditt band. Lite klumpigt om du ville vara hemlig.

     
  • At 1:55 em, Blogger eyvind dyer said…

    det är iofs sant, även om länken låg i en kommentar till en annan blogg.
    jag har förövrigt snackat med min chef om bloggen, han hade inga invändningar mot den. tror knappast att nån av mina kollegor kommer att läsa den heller, men jag skiter i vilket. jag kör på.

    göteborgsområdet är stort.
    den svenska bokbranschen är liten.

     
  • At 2:28 fm, Blogger Annela said…

    Öhh, var då? Är jag blind eller??

     
  • At 11:22 em, Anonymous Anonym said…

    Har du någon permalänk till SvB:s artikel?

     
  • At 4:07 em, Blogger eyvind dyer said…

    nä, artikeln är inte upplagd på deras hemsida såvitt jag vet.

     

Skicka en kommentar

<< Home