Illiteracy will prevail

en tjugonånting kille som fejkar sin väg genom bokbranschen. jobbar för närvarande som bokbhandelsbiträde i en större svensk stad.

torsdag, juni 15, 2006

en månad sen jag skrev nu.
jag har haft fullt upp, samtidigt som jag börjar tappa sugen lite.

i maj hade jag två veckors semester, drog till egypten.
i konungarnas dal var det 43 grader varmt.
i röda havet var det 29 :)

sen har jag gjort antagningsprovet till journalistprogrammet,
till två andra utbildningar, samt haft en spelning i nyköping.
gjorde studiebesök i deras bokhandel.
det känns alltid bra när man förstår att ens egen
bokhandel, trots allt inte är så illa.

(hade en spelning i umeå förut också,
deras bokhandel var däremot jättefin).

förra helgen hade vi firmafest i glasgow.
en riktig idiotresa, ett 19 timmars fylleslag.

anyway, förhoppningsvis så slutar jag jobba i höst.
av naturliga skäl kommer bloggen då att självdö.

jag håller er uppdaterade under sommaren.

(sverige - paraguay ikväll. sverige vinner med 3-1).

cheers!